Na Here's to never growing up is hier haar nieuwe single, Rock 'n Roll! Rock 'n Roll gaat over jong zijn, verliefd zijn, je eigen ding doen en het je niet kunnen schelen wat anderen van je denken. Het klinkt heel vrolijk en ik vind het een heel leuk nummer voor de zomer. 

Persoonlijk ben ik erg fan van Avril Lavigne. Ik houd van haar muziek en haar stijl. Avrils stijl is stoer en punk maar toch ook meisjesachtig. In haar kleding (en haar) gebruikt ze  veel zwart en roze, wat ik echt een supermatch vind!

Avril heeft ook haar eigen kledinglijn, Abbey Dawn. Ik vind het hele leuke kleding, maar helaas is het vrij prijzig... De kledinglijn is helemaal bedoeld voor tienermeiden. Avril ontwerpt zelf de kleding en draagt het ook in haar clips. In What the hell maakt ze er ook reclame voor. 

Wat vind jij van Avril Lavigne en haar nieuwe nummer Rock 'n Roll? Laat het achter in een reactie!

Kus



Leave a Reply.