Miley Cyrus’ We can’t stop

Hebben jullie hem al gehoord? Miley Cyrus’ nieuwe nummer We can’t stop. Het is (net als haar nieuwe look) heel anders dan haar oude Hannah Montana-liedjes. Leuk of niet?

Het nummer gaat erover dat je jong bent, dat je gewoon wat je wilt, bent wie je bent, enzovoort. Miley heeft wel laten zien dat ze daar goed in is door haar kapsel totaal te veranderen.  Persoonlijk heb ik moeten wennen aan het nummer. Ik vond het eerst niet heel leuk, maar na een paar keer luisteren vind ik het toch wel wat hebben. Mee eens?

In de videoclip laat Miley zien dat ze doet wat ze zelf wil. De clip is alles behalve braaf. Het ene moment doet iemand alsof ze haar vingers doorsnijdt, het andere moment staat Miley te zoenen met een barbiepop. Het idee achter de barbiepop zou zijn dat Miley aan het zoenen was met een barbieversie van zichzelf. Origineel, of gewoon vreemd?

Wat vind jij van We can’t stop en bijbehorende videoclip? En wat is jouw mening over de make-over van Miley Cyrus? Laat het achter in een reactie!

7/13/2013 10:18:32 pm

Heehoii,
Dat dit liedje anders is dan haar anderen is zeker waar. Toch ben ik meer fan van haar vorige liedjes. Niet de Hannah Montana maar gewoon de langharige Miley. Ik vind dit maar vagelijk haha.

Groetjees

Reply



Leave a Reply.